FAQ

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Dla jakich produktów mogę zamówić opinię rzeczoznawcy?

Są to: buty, torby, torebki, rękawiczki i inna galanteria skórzana.

Jak mogę zamówić opinię rzeczoznawcy?

W celu zamówienia opinii rzeczoznawcy należy wypełnić formularz reklamacji w sekcji OPINIA RZECZOZNAWCY a następnie opłacić zamówienie.

Jak mogę opłacić zamówienie?

Zamówienie opinii rzeczoznawcy można opłacić po przez płatności online (PayU) oraz przelewem tradycyjnym. W tym przypadku prosimy o wpłatę bezpośrednio na nasze konto bankowe:

ING Bank Śląski
Nr rachunku: 76 1050 1214 1000 0091 4156 0137

Proszę użyć numeru zamówienia jako tytułu płatności. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

Jak mogę dostarczyć przedmiot reklamacji?

Po opłaceniu zamówienia opinii rzeczoznawcy prześlemy pocztą elektroniczną na wskazany w procesie zamówienia adres email list przewozowy dla Twojej przesyłki zawierającej przedmiot reklamacji, który należy wydrukować i umieścić w widocznym miejscu na przesyłce. Przesyłka jest już opłacona. Następnie tak przygotowaną przesyłkę będziesz mógł zostawić w dowolnie wybranym Paczkomacie InPost. Link do aktualnej listy paczkomatów znajdziesz tutaj.

Jak długo trwa przygotowanie opinii rzeczoznawcy?

Opinia rzeczoznawcy wydawana jest w terminie do 14 dni roboczych od daty opłacenia zamówienia.

Co zawiera zamówiona opinia rzeczoznawcy?

Usługa rzeczoznawcy zawiera w szczególności subiektywną ocenę Produktu wydaną przez sporządzający ją podmiot, na dzień przygotowywania oceny. Opinia zawiera w szczególności wnioski co do potencjalnej zasadności reklamacji, wskazania dotyczące ewentualnych wad produktu szacowanych według subiektywnej oceny opiniującego oraz inne treści, które mogą zostać wykorzystane przez Użytkownika w szczególności w procesie reklamacji opiniowanego Produktu u sprzedawcy bądź producenta bądź w inny wybrany przez Użytkownika sposób.

Kto wydaje opinie o stanie produktu?

Opinia realizowana w ramach zamówionej przez Użytkownika Usługi rzeczoznawcy jest sporządzana przez rzeczoznawcę wpisanego na listę rzeczoznawców prowadzoną przez Polską Izbę Przemysłu Skórzanego.

Co dzieje się z przesłanym przedmiotem reklamacji po wydaniu opinii rzeczoznawcy?

Jeśli opinia rzeczoznawcy jest pozytywna odsyłamy przedmiot reklamacji na adres podany w formularzu zamówienia usługi. Jeśli wydana opinia rzeczoznawcy jest negatywna, wysyłamy zapytanie co zrobić z przesłanym przedmiotem reklamacji. Masz do wyboru trzy opcje:

  1. Naprawa (jeśli jest możliwa, po uzgodnieniu kosztów naprawy)
  2. Utylizacja (zajmiemy się utylizacją przedmiotu reklamacji)
  3. Odesłanie (na adres podany w formularzu zamówienia usługi)

Co obejmuje cena za przygotowanie opinii rzeczoznawcy?

W cenie przygotowania opinii rzeczoznawcy zawarty jest koszt usługi opinii rzeczoznawcy, przesyłki przedmiotu reklamacji oraz koszt utylizacji lub odesłania przedmiotu reklamacji. Koszty naprawy przedmiotu reklamacji uzgadniane są indywidualnie z klientem i nie są wliczone w cenę usługi przygotowania opinii rzeczoznawcy.

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Prosimy o kontakt emailowy: rzeczoznawcy@rzeczoznawcymaj.pl lub telefoniczny: +48 728 848 348. Pracujemy od poniedziałku do piątku od godz. 7:00 do 16:00

0